nedeľa 3. apríla 2011

Zoo Zlín

S mojou priateľkou sme tento týždeň oslávili krásne dva rôčky nášho vzťahu a ako darček sme si venovali výlet do známej Zlínskej ZOO. Po dvojhodinovej ceste sme dorazili na miesto, úplne v pohode, bez problémov a mohol sa začať náš spoznavácí výlet, na ktorom sme sa aj niečo nové naučili a videli to čo sme zatiaľ nemali možnosť vidieť. Fotoaparát nesmel chýbať, takže sa s Vami všetkými rád podelím o niektoré zaujímavé fotky...Nech sa páči :)

Prvý krát som videl žirafu


smutný pohľad




a zas sme pri tom pive...


láska





keď slon hrá "stop zem"


nie, toto nieje expozícia Zoo, to je moja priateľka Katka :)



kráľ


absolútna ingnorácia


brr, ma striaslo keď sa na mňa pozrel





albín


opica má štyri nohy a predsa stratí rovnováhu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára