štvrtok 7. apríla 2011

Naozajstná jar?

Že by konečne prišla dlho očakávaná jar? Po ceste domov z práce ma okolitá príroda o tom presviedčala na každom kroku, Tráva sa začala zelenať, stromy pučať a hmyz lietať. Samozrejme okrem toho všetkého ma dnes dostala aj teplota, ktorá dosahovala viac ako dvadsať stupňov, čo bolo na moje oblečenie čiernej farby  takmer nezlúčitelné...kto to mohol ráno tušiť? Predpoveďi počasia sa veriť nedá, vždy predpovedajú ako bude len nepovedia to správne miesto :) Nevadí, budem nosiť zrejme aj druhé oblečenie v ruksaku...veď fotoaparát mám aj tak v rukách alebo zavesený na krku. Nech sa páči, spomínaná jar mojim okom :)

Slávna päťka


Zviazaný bodliak


Inšpirujúce


Zelená


Kvitneme


Pracujem, nerušiť!


Voda, vodička


Nový život


Slnko na zemi


Rastiem do krásy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára