sobota 23. apríla 2011

Depresia?


Neviem čo je dnes za deň (sobota - to viem), ale mám strašnú náladu, ešte sa aj veci okolo mňa nevyvíjajú zrovna priaznivo. Keby bola jeseň tak je to fakt hrôza, viem si predstaviť ešte dážď a 8 stupňov vonku...našťastie situácia bola iná, vonku bolo pekne a teplúčko, no miesto, ktoré som objavil vo mne aj tak vyvolávalo zimomriavky a nepridalo mi na mojej už tak antiideálnej nálade ani štipku nádeje. Stará vetracia šachta z čias rozvoja baníctva v našom okrese mala slúžiť ako únikový výstup z bane a privádzala aj čerstvý vzduch dole pracujúcim. Teraz mi však neviem prečo pripomenula Černobyľ, teda fotografie ktoré som odtiaľ videl...no brrr, posúďte sami, dúfam že Vám nepokazím náladu fotografiami...















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára