piatok 7. júna 2013

Deň polície, alebo Retro Sky Team to zachránil...

Každoročná akcia "Deň polície, armády, ozbrojených a záchranárskych zložiek" má už svoje najlepšie ročníky dávno za sebou. Chodí pomenej ľudí a aj účinkujúcich býva už pomenej. Armáda už 29-nu neposiela, takže veľké lákadlo pre ľudí tu ozaj nebolo....to však bol môj omyl. Celú akciu zachránili chlapci okolo Iva Vološina z leteckej skupiny Retro Sky Team z Košíc, ktorý simulujú boje z 2. svetovej vojny. Už som o nich pred rokom písal aj do časopisu AeroHobby a musím ich prácu-koníček opäť pochváliť. Sú z roka na rok lepší a lepší. Do Prievidze dorazili s 8-mi lietadlami, čo je myslím si, že celá letka. Spomeniem An-2, Po-2, Jak-52 a lietadlá Zlín 226, 326 a 526.  Je radosť sa na nich pozerať a aj fotiť. Môj objektív sa však rozhodol dnes "pre istotu" protestovať a neostriť....je to rebel!!! Ale niečo sa mi nakoniec cvaknúť podarilo. Tu sú fotky: 



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára